Deep Wars: Doom Clam
AntiMatter Games zeigen 3D Render ihrer „Doom Clam“ für Deep Wars.
Here is the 3D render of the Doom Clam for Deep Wars.
It is 75mm across and a deadly bit of terrain on the board, able to grab any man-sized model that comes within range.
It is being readied for casting now.
Und hier noch ein Konzeptbild ihres „Sea Dragon“.
Here is the last of the „submersibles“ for DeepWars, Blood Reef. This one is actually a massive Sea Dragon for the Scaly Horde that tows allies around as they hold onto its back spikes. It will be 200mm long, so the same size as the submersibles of the other forces, and a nasty beast in combat, able to crush the hulls of the other subs or lay waste to enemies at range with blasts of ethereal energy. The model for this and the other subs is planned for 2017.
Quelle: AntiMatter Games auf Facebook
Die Muschel ist ziemlich cool! 🙂
aber der Taucher ist mir zu sauber getrennt
Ist das jetzt eigentlich eine untote Muschel? Da die innen leer ist, fehlt ja der ganze organische Teil, da ist nur noch das Skelett übrig…
vll ist es ja eine Zombiemuschel, oder Skletettmusche die von einem Hexer beschworen wird;)
Hab so was ähnliches mit einer Schale einer leider eingegangen Mördermuschel gemacht.